domenica 21 novembre 2010

Malkovro de Esperanto!

Antaux 4 monatoj mi malkovris Esperanton kaj mi miris pro gxia facileco.
Kompreneble necesas studi Esperanton tiel, kiel aliajn lingvojn sed ... dum malmulte da tempo oni povas legi,skribi kaj paroli al la tuta mondo.
Oni povas paroli al eksterlandanoj el malsamaj landoj sen plu memori ke ili ne estas samlandanoj.
Emocio estas tre agrabla kaj mi esperas ke multuloj faru la saman sperton!
Do, mi gxisas vin kaj invitas al Esperantujo!

Scoperta dell'Esperanto.
4 mesi fa ho scoperto l'Esperanto e mi sono meravigliato per la sua facilità.
Naturalmente occorre studiarlo cosi' come  le altre lingue ma...con poco tempo si può leggere, scrivere e parlare a tutto il mondo.
Si può parlare a stranieri delle diverse nazioni senza più ricordare che non sono connazionali.
L'emozione è molto gradevole ed io spero che molti facciano la stessa esperienza!
Dunque, vi saluto ed invito all mondo dell'Esperanto!

Nessun commento:

Posta un commento